اطلاعیه مهم مورخ 97/7/23 :

با عرض سلام و ادب به اطلاع و استحضار مدیران محترم متقاضی شرکت در طرح ایران مهارت می رساند طبق برنامه ریزی و زمانبندی انجام شده گروه های ٧٠ نفره پنجم و ششم در روز چهارشنبه ٢۵ مهرماه سال جاری در ٢ شیف طبق جداول زیر در محل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای سالن اجتماعات برای جلسه توجیهی(آشنایی با قوانین و مقررات آموزش و پرورش در طرح ملی ایران مهارت با حضور مسئولین آموزش و پرورش) حضور بهم می رسانند.
🔹گروه ٧٠ نفره نوبت اول طبق لیست زیر از ساعت ١١ تا ١٣ و گروه ٧٠ نفره بعدی طبق لیست منتشر شده از ساعت ١۴ تا ١۶ جهت شرکت در جلسه توجیهی( آشنایی با قوانین و مقررات آموزش و پرورش در طرح ملی ایران مهارت با حضور مسئولین آموزش و پرورش)حضور بهم می رسانند.
🔹🔹در هر هفته طبق برنامه ریزی انجام شده ١۴٠ آموزشگاه برای جلسه توجیهی( آشنایی با قوانین و مقررات آموزش و پرورش در طرح ملی ایران مهارت با حضور مسئولین آموزش و پرورش)دعوت خواهند شد.
🔹احتراما بعرض می رساند طبق اعلام اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان صدور مجوز حضور در طرح از طرف کانون منوط به شرکت در جلسه توجیهی (آشنایی با قوانین و مقررات آموزش و پرورش در طرح ملی ایران مهارت با حضور مسئولین آموزش و پرورش)می باشد.
🔹از کلیه همکاران محترم و گرامی تقاضا دارد در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر صرفا با روابط عمومی و یا دبیرخانه کانون تماس حاصل فرمایند

(روابط عمومی کانون استان تهران)

خبرنامه سازمانی فن و مهارت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − پنج =